Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum
2.
Zgłaszanie zmian do porządku obrad.
3.
Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
4.
Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na 2022 rok.
5.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej i finansowej jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie.
6.
Uchwała w sprawie zasad i trybu korzystania z hali targowej w Bratianie "Mój Rynek".
7.
Uchwała w sprawie zasad i trybu korzystania z zaplecza sportowego przy boisku sportowym w Radomnie.
8.
Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicom w miejscowości Nawra.
9.
Uchwała w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025.
10.
Uchwała w sprawie ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu, uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców.
11.
Zakończenie obrad sesji.