« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.

2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

3. Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

4. Uchwała w sprawie ustanowienia tytułu: ,,Honorowy Obywatel Gminy Nowe Miasto Lubawskie” i ,,Zasłużony dla Gminy Nowe Miasto Lubawskie” oraz przyjęcia regulaminu zasad i trybu nadawania i pozbawiania tych tytułów.

10. Uchwała w sprawie wyznaczenia miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz określenia zasad prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników w wyznaczonym miejscu.

11. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia dotyczącego realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej polegającego na objęciu wsparciem mieszkańców Gminy Nowe Miasto Lubawskie usługami opiekuńczymi i bytowymi w formie rodzinnego domu pomocy.

12. Informacja Wójta Gminy za 2021 r. sporządzona na podstawie art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.) w sprawie zgłoszonych żądań z tytułu odszkodowań wskutek obniżenia wartości nieruchomości lub w razie stwierdzenia nieważności uchwały rady gminy w sprawie planu miejscowego w części lub w całości oraz naliczonych opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości.

13. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej