« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.

2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

3. Wnioski i zapytania.

4. Informacje Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych na temat współpracy z Gminą Nowe Miasto Lubawskie oraz planowanych inwestycjach na drogach powiatowych na terenie gminy Nowe Miasto Lubawskie.

5. Informacja na temat oszczędzania energii przez jednostki gminne.

6. Informacja na temat przyznawania diety sołtysowi pełniącemu jednocześnie funkcję radnego.

7. Omówienie projektu uchwały w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na 2022 rok.

8. Omówienie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej i finansowej jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie.

9. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

10. PRZERWA.

11. Wypracowanie opinii na temat projektu uchwały w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na 2022 rok.

12. Wypracowanie opinii na temat projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej i finansowej jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie.

13. Omówienie oraz wypracowanie opinii na temat projektu uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025.

14. Omówienie oraz wypracowanie opinii na temat projektu uchwały w sprawie ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu, uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców.

15. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej