Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum.
2.
Zgłaszanie zmian do porządku obrad.
3.
Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
4.
Wręczenie zaświadczenia o wyborze oraz złożenie ślubowania przez radnego.
5.
Wręczenie srebrnych medali „Za zasługi dla obronności kraju”.
6.
Interpelacje i zapytania radnych i sołtysów.
7.
Uchwała w sprawie dokonania zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowe Miasto Lubawskie na lata 2019-2034.
8.
Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na rok 2019.
9.
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości diet radnych Rady Gminy Nowe Miasto Lubawskie.
10.
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków ochotniczych straży pożarnych uczestniczących w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym.
11.
Uchwała w sprawie Regulaminu przyznawania środków finansowych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie.
12.
Uchwała w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie od dnia 1 września 2019 roku.
13.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia uchwały określającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
14.
Uchwała w sprawie przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
15.
Uchwała w sprawie przyznania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
16.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
17.
Zamknięcie obrad Sesji.