« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.

2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

3. Informacja o działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.

4. Wnioski, zapytania i sprawy różne.

5. Uchwała w sprawie dokonania zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nowe Miasto Lubawskie na lata 2025-2034.

6. Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na 2025 rok.

7. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Nowe Miasto Lubawskie.

8. Uchwała w sprawie statutu Gminy Bratian.

9. Uchwała w sprawie statutu Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Bratian.

10. Uchwała w sprawie zmiany nazwy i statutu Gminnego Centrum Kultury Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie.

11. Uchwała w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Bratian.

12. Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

13. Uchwała w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych.

14. Uchwała w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości.

15. Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Bratian na lata 2026-2028.

16. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Miasto Lubawskie w obrębie geodezyjnym Skarlin (działki 185, 187 oraz części działek 186, 322/4 i 432/2).

17. Uchwała w sprawie "Programu współpracy Gminy Nowe Miasto Lubawskie z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok".

18. Uchwała w sprawie ustalenia sposobu sprawiania pogrzebów przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie.

19. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania nazw ulicom we wsi Bratian.

20. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Kurzętnik w sprawie powierzenia przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie Gminie Kurzętnik zadania z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego.

21. Uchwała w sprawie organizacji publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie oraz Gmin z którymi zawarto stosowne porozumienia.

22. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie na wykonanie zadania związanego z utrzymaniem wód rzeki Wel w Bratianie.

23. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, których zarządcą jest Wójt Gminy Nowe Miasto Lubawskie.

24. Uchwała w sprawie wniosku dotyczącego powołania Młodzieżowej Rady Gminy.

25. Uchwała w sprawie skargi na sprzedaż nieruchomości przez Wójta Gminy Nowe Miasto Lubawskie z naruszeniem prawa pierwszeństwa.

26. Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku o wyjaśnienie i podjęcie działań w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej położonej w Bratianie.

27. Uchwała w sprawie wniosku o przeprowadzenie kontroli przez Komisję Rewizyjną w sprawie zadania inwestycyjnego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa drogi nr 181030N (ul. Grunwaldzka w Bratianie)”.

28. Uchwała w sprawie wniosku czterech radnych o przeprowadzenie kontroli przez Komisję Rewizyjną w sprawie zadania inwestycyjnego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa drogi nr 181030N (ul. Grunwaldzka w Bratianie)”.

29. Uchwała w sprawie skargi w zakresie zgromadzenia odpadów.

30. Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku Związku Nauczycielstwa Polskiego.

31. Uchwała w sprawie skargi na działalność Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

32. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, Przewodniczącej Rady Gminy i Wójta Gminy.

33. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

34. Interpelacje i zapytania radnych.

35. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej