Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum.
2.
Zgłaszanie zmian do porządku obrad.
3.
Informacja o działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Komendanta Powiatowego Policji za 2024 rok.
6.
Sprawozdanie z działalności Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim za 2024 rok.
7.
Uchwała w sprawie dokonania zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nowe Miasto Lubawskie na lata 2025-2034.
8.
Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy na 2025 rok.
9.
Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Nr XVII/90/08 z dnia
26 lutego 2008 r.
10.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Nowomiejskiemu na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbudowy drogi powiatowej Nr 5500N w zakresie dotyczącym budowy drogi dla rowerów przy ulicy Mszanowskiej oraz rozbudowy drogi powiatowej Nr 1333N w zakresie dotyczącym budowy drogi dla rowerów przy ulicy Iławskiej w Nowym Mieście Lubawskim.
11.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Nowomiejskiemu na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbudowy drogi powiatowej Nr 1335N w zakresie dotyczącym budowy drogi dla rowerów na odcinku Kurzętnik – Mroczno.
12.
Uchwała w sprawie ustalenia cen oraz sposobu ustalania opłat – dodatkowej i manipulacyjnej za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej w gminnym regularnym przewozie osób, którego organizatorem jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie.
13.
Uchwała w sprawie wniosku do Rady Gminy Nowe Miasto Lubawskie.
14.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku o obniżenie ceny wynajmu świetlicy.
15.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku o wstrzymanie sprzedaży działek 288/1 i 301/7 w Gwiździnach.
16.
Uchwała w sprawie pisma z dnia 29 listopada 2024 r.
17.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia wniosku o budowę drogi asfaltowej Nawra – Pręgowizna.
18.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
19.
Interpelacje i zapytania radnych.
21.
Zakończenie obrad sesji.